marți, 3 mai 2011

John Higgins este noul campion mondial de snooker!



         John Higgins a revenit in prim-planul snookerului mondial, invingandu-l pe pustiul de senzatie Judd Trump, in varsta de 21 de ani cu scorul de 18-15, astfel trecandu-si in palmares cel de-al patrulea titlu de campion mondial la Crucible.

             A fost un final uimitor de la Higgins, a carui cariera a fost in pericol in urma cu un an. A obtinut victoria într-un meci cu snooker de cea mai înaltă clasă, pe parcursul celor patru sesiuni.



                John Higgins a declarat dupa meci:



          "A fost uimitor,  12 luni incredibile, dar a fost minunat", a spus Higgins.
           "A fost un meci foarte greu. Am ştiut ca trebuie sa vin în a treia sesiune [luni după-amiază] si sa joc bine, şi cred că am reusit asta să mă întorc în meci şi să-i pun probleme lui Judd. "

            "El a fost jucatorul mai bun. A jucat cu un stil de snooker cum nu am mai vazut in viata mea. Au fost de necrezut nenumaratele lovituri de distanta pe care le-a reusit, a fost incredibil. A fost minunat de privit, avem o noua senzatie a snooker-ului."
 
           Cel de-al 24-lea turneu de puncte castigat de Higgins, i-a adus acestuia un cec in valoare de £250,000, Acesta a mai reusit sa castige titlul mondial la Crucible in anii 1998, 2007 si 2009.
          A castigat patru titluri de campion mondial, si se afla in spatele lui Stephen Hendry (sapte titluri), Steve Davis (sase titluri) si Ray Reardon (sase titluri) in era moderna a snooker-ului.



              Judd Trump a declarat la sfarsitul meciului:

              "Am venit aici necrezand ca o sa ma descurc atat de bine, 
deci a ajunge in finala este o realizare buna".
              "Evident mi-ar fi placut sa fi castigat eu dar John a fost 
jucatorul mai bun si a jucat un snooker mai bun decat mine in cele doua zile si cred ca merita sa fie invingatorul."
             "Dar suportul pe care l-am primit a fost incredibil. 
La inceputul turneului de acum 17 zile eram un necunoscut, dar cu fiecare joc am tot construit, iar baza de fani pe care am creat-o este de necrezut."
             "Nu a fost suficient acum, dar voi reveni anul viitor".

            A fost cea mai buna performanta a lui Judd Trump in cariera sa castigand un cec in valoare de £125,000 ca finalist astfel ajungand pana pe locul noua in clasamentul general mondial.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu